«.¸¸.·*¨`·» منتديات ال الشاعر«.¸¸.·*¨`·»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

«.¸¸.·*¨`·» منتديات ال الشاعر«.¸¸.·*¨`·»

الرئيسيةالبوابةالتسجيلأحدث الصوردخول

كلمات اغنية مستحيل للنانسى زعبلاوى

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية مستحيل للنانسى زعبلاوى   كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 4:39 am

ا مستحيل هنساك في يوم وللا بليل هيجيني نوم ولا يوم في بعدك ولا ليه بعدك غيرك حبيبي غيرك حبيبي

حبي الوحيد وانت بعيد عهدك اصون والشوق يزيد انا ليك لوحدك عايشه لوعدك دايما قريب مني قريب

انا مستحيل انسي اللي كان انسي الهوان وللا الحنان انت اللي خلي لوجودي معني ولون سمايا لون سمايا

ابعد بعيد وبعدك يطول هستني يوم هصبر وانول تبقي لي وحدي تحضن هوايا دايما معايا دايما معايا

اوصف لك ايه وانت الحبيب جوايا شوق احساس غريب مالك كياني والشوق اناني خلاني ليك انا بس ليك

احكي لك ايه لما تغيب مهما تروح تفضل قريب علشان يا روحي عايش في روحي وانا روحي فيك انا روحي فيك

انا مستحيل انسي اللي كان انسي الهوان وللا الحنان انت اللي خلي لوجودي معني ولون سمايا لون سمايا

ابعد بعيد وبعدك يطول هستني يوم هصبر وانول تبقي لي وحدي تحضن هوايا دايما معايا دايما معايا
زائر
زائر

كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى Empty
مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنية مستحيل للنانسى زعبلاوى   كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى I_icon_minitimeالأحد أبريل 27, 2008 4:40 am

كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى 20654301gp6sc8

كلمات اغنية مستحيل   للنانسى زعبلاوى 69586691vy3xb8

كلمات اغنية مستحيل للنانسى زعبلاوى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-